התקשרו התקשרו ווצאפ שלחו הודעה
054-758-3791
דואר אלקטרוני טלפון
ספר בישלוליאדה
טלפון
הפעלות לילדים, אטרקציות לילדים, הפעלות לימי הולדת, שף לילדים, שף פרטי
שף ליום הולדת
שף פרטי לכל מסיבה
סדנאות בישול
מסיבות למבוגרים
מה מתבשל

אודותינו

השף אלדו מביא עמו נסיון עשיר בתחום הגסטרונומי .שלומי אלדו התחיל את דרכו בלימודי אומנות הבישול במלונות דן. לאחר שסיים בהצלחה, המשיך לעבוד ברשת דן עם טובי השפים בארץ ולמד מהם את סודות המקצוע. בהמשך עבד כשף בחו"ל, שם רכש את התרבות וסגנונות הבישול השונים.אלדו עבד ולמד עם השף הצרפתי ז"אן מישל,אבי שטייניץ ועוד...כעבור שנתיים חזר ארצה ועבד בגן אירועים מהטובים בארץ. כיום, אחרי ותק של 16 שנים בתחום הבישול, השף אלדו מביא עמו סגנונות בישול, ידע רב וייעוץ גסטרונומי.  אלדו עובד  עם מוסדות חינוך, ובתחום הילדים מביא שפע רעיונות לסדנאות, ימי הולדת יחודיים ומתוקים במיוחד המשלבים יצירה בבישול , הומור, משחקים ועוד...

אלדו כתב ספר בישול מיוחד המשלב סיפור ובישול לילדים המופיע בכל הרשתות בארץ ,הופיע מספר פעמיים בערוץ הילדים,ערוץ 2,ערוץ 10 ובמאסטר שף ילדים,ובתוכניות רדיו שונות למבוגרים שבינכם ישנו מגוון רב של תפריטים לערב מהנה המשלב הפעלה - משחקי חברה למבוגרים בלבד, מוסיקה, ריקודים והמון הפתעות בנוסף אלדו השף מייעץ למוסדות ופרטיים וכותב מדורי בישול בעיתונים דוגמת מדור "בין הסירים" וכן משתתף בתוכניות רדיו וטלויזיה  וערוץ הילדים המיועדים לקטנטנים ובהם מלמד כיצד ניתן לשלב זמן איכות הורים וילדים, יצירה, ועשיה משותפת ולהפוך את הארוחה להרבה יותר מהנה והרבה יותר בריאה ומזינה.

השף אלדו מאמין שאירוע מוצלח בנוי מסטנדרט גבוה. לכן, לכל אירוע מביא עמו  בר קבלת פנים עשיר ומוזיקה עם מערכת הגברה מקצועית.ותאורה מיוחדת כדיי ליצור אווירה של מסיבה וטלפתיה על חושית כדיי לשגע את הקהל והפעלות מיוחדות ומסוגננות ללא תוספת מחיר.כמו כן ניתן לשלב באירועים את הזמר היווני בועז טביב ולהקתו לחאפלה יוונית, מבשלים ושרים קריוקי על מסך ענק.

אז בתאבון .

 

 

התקשרצור קשר